lørdag 13. mars 2010

Operasjonen overstått

Jeg er nå blitt en c-cup! Det er vel 20 år siden sist, eller noe sånt. Fjernet 800g på venstre bryst og 500 på høyre. Operasjonen gikk bra, men jeg ble veldig kvalm av narkosen. Spydde blant annet i bilen på vei til kontroll dagen etter operasjonen. I dag på dag 2 er det mye bedre. Kvalme er det verste jeg vet, så det er godt å slippe. Ellers er jeg rimelig mørbanket, og det har begynt å klø der det gror, spesielt der jeg hadde dren. Jeg går med kompresjons-bh hele døgnet foreløpig, det skal jeg gjøre en hel måned. Foreløpig er det ryggen som er mest vond(!), jeg må jo ligge på ryggen hele natta. Var oppe hver andre time i natt for å løse opp litt før jeg la meg ned igjen.

Nå kan det bare bli bedre, jeg er iallefall utrolig glad for at operasjonen er overstått! Og så er jeg selvfølgelig spent på resultatet, men det er ikke så lett å se enda hvordan det vil bli.Lettere er det ihvertfall!

1 kommentar:

  1. Håper det endelige resultatet blir akkurat sånn som du ønsker. Har en venninne som nettopp har gjort det samme og er veldig fornøyd :)

    SvarSlett