søndag 4. oktober 2009

Trening og omlegging av kosthold

Det er søndag og treningsøkten er allerede unnagjort. Det gikk greit i dag også, og første uka er unnagjort, kun 11 igjen ;) Jeg er fornøyd så langt, har ikke fått noen store "vondter" noe sted, og det går greit med pusten foreløpig.

Når det gjelder maten så er jeg litt i tvil om dagen, på hvor min vei videre på lavkarbo går. Jeg er sikker på at lavkarbo er tingen for meg, men hvilken variant... det er vanskeligere å svare på. Jeg begynte med Fedon for ett halvt år siden, og la deretter om til mer "radikal" LCHF etter ca 3 måneder. Vektnedgangen var definivt størst mens jeg fulgte Fedon sin filosofi, mens den har vært veeeldig langsom etter at jeg la om til LCHF og ketose. Nå tenker jeg at jeg skal prøve å leve litt mer "Fedonsk" igjen etpar uker og se hvordan det slår ut på vekt og formen generelt. Altså: mer proteiner, mer grønnsaker/frukt, og mindre fett. Mmmm, i kveld skal jeg spise en rugsprø, gleder meg allerede ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar