torsdag 8. oktober 2009

Trening og fristelser

I går var jeg ute på treningsrunden min (uke 2, dag 1 av løpeopplegget), og i nabolaget mitt ligger det et bakeri... På mitt lavkarboopplegg er det ikke plass for bakverk, og jeg har egentlig ikke savnet det før i går. Det luktet så fantastisk godt at tennene løp i vann og jeg så for meg nystekte boller og skolebrød... Heldigvis hadde jeg ikke med meg penger til å å gå innom butikken og kjøpe noe av de "forbudte" fristelsene. Vel hjemme igjen ble det en halv frokostpannekake (resten er lunsj i dag), en kopp te og en klapp på skulderen! Fornøyd med meg selv :)

1 kommentar:

  1. Så flink du er!

    Jeg har ramla helt ut, tok meg aldri inn igjen etter høstferien. Skulle være flink i dag, men blir så forbaska trøtt når jeg spiser karber, så jeg har sovet bort nesten hele dagen.
    Jeg har litt å ta igjen, ja. :svett:

    SvarSlett