søndag 17. januar 2010

Nå er det skjerpings!

Jeg merker fremdeles "ettervirkningene" etter julens utskeielser. Selv om jeg er tilbake på god lavkarbokost som basis, så er sjokoladesuget STORT om kveldene. Kroppen er fremdeles full av vann, formen er generelt laber, og motstandskraften mot skapsnoking er lik null. Det hjelper ikke at det er januar, mørkt og for min del, søvnunderskudd :( Mørket er ikke lett å gjøre noe med, men fra i dag skal jeg ta tak i det jeg kan, nemlig mat, søvn og trening! Bakte oopsies i går, så det er med som lunsj. Med rekesalat m/chili på blir det namnam. Trening blir det derimot ikke, siden jeg skal til naprapaten i ettermiddag. Da må kroppen få tid til å ta seg inn igjen etterpå, behandlingen gjør godt, men du verden det er vondt mens det står på... Jeg har også ambisjon om å flytte leggetiden en halvtime fram i forhold til vanlig. Wish me luck :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar