torsdag 7. januar 2010

Første januaruka er snart overstått



Heldigvis! Det er alltid tungt å komme igang igjen etter en ferie, og jeg synes det er spesielt tungt i januarmørket. Når det i tillegg er beinkaldt ute blir det litt ekstra styr med påkledning og utrtyr. Det var -23 ute når jeg var med junior i barnehagen i dag, brrrrr.

Matmessig har det gått brukbart denne uka, men den mørke sjokoladen har fristet litt ekstra på kveldene. Kveldene har stort sett gått med til å sitte under et pledd, tenne masse telys, se på dvd og kose meg med litt sjokolade og mye te. Jeg meldte meg inn i teklubben.no rett over nyttår, og etter 1 dag låg velkomstpakken i posten. Det kaller jeg service! Jeg har kost meg med ulike sorter te på kvelden denne uka, favoritten så langt er "Grønn vinter" som smaker deilig av appelsin og kanel. Mmmmmm :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar