mandag 4. januar 2010

Da er det på'n igjen!



Første arbeidsdag i januar, og kropp og hode skal omstilles fra julero til arbeidstempo. Det er tøft, men heldigvis også litt godt. Jeg trengte å slappe av og koble ut i juledagene, men nå ser jeg fram til å komme i vanlig gjenge igjen. Selv om det ikke føltes helt slik da jeg måtte stå opp 2 timer tidligere enn "vanlig" i dag... Etpar dager, så er jeg i rute igjen ;)

Jeg kom meg endelig ut på en god spasertur i går, deilig men en tur i friskt vintervær. I dag skal jeg på treningssenteret til årets første pilates og yoga-økt. Regner med jeg ikke blir alene der, det er sikkert den "største" dagen i året for treningssentrene dette, mange nyttårsforsetter som skal innfries ;)

Jeg er tilbake på lavkarbo-mat, endelig. Kroppen har sagt klart i fra med slapphet, hodepine, vannsamling og noen fantastisk flotte kviser at karbokjøret ikke er noe for meg! Glemte å veie meg i dag, men skal prøve å huske det i morra. Da er jeg kanskje kvitt de verste vannsamlingene også. Dagens lunsj ble omelett med blåmuggost i, og litt bacon til. Nam!

1 kommentar:

  1. Godt å høre at jeg ikke er aleine om å brette opp armene på nytt igjen i dag. Karbokjøret gir meg de samme plagene som hos deg, så da er det ikke vanskelig å velge. Lykke til på trening :)

    SvarSlett