søndag 15. august 2010

Ny blender

I går kjøpte jeg meg endelig ny blender :) Jeg har kjøkkenmaskin med blender på, men jeg gidder aldri å ta fram det store maskineriet for å lage smoothie, dermed har jeg stort sett brukt stavmikser. Men i går kjøpte jeg meg endelig en blender som er så kul at jeg kan ha den stående framme på kjøkkenbenken. Rød selvfølgelig, så den matcher min røde WasserMax og min røde bærbare PC ;) Den er utgått av produksjon, nå finnes det bare med 0,8l glasskolbe, mens denne har 1,5 l (kjøpte den på coop, de har tydeligvis restlager).

 Dermed blir det smoothies over en lav sko framover. Jeg fikk endelig tak i cocosa uten smak også (den som egentlig er til å steke i), så nå får jeg i meg litt fett også. Jeg har nemlig et litt anstrengt forhold til kokossmak...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar