søndag 29. august 2010

Fornøyd og støl ;)

Bilde fra Sølen, hentet fra fjelltur.no

I helga har jeg vært på fjelltur i Sølenområdet, og tross dårlig vær gikk vi en lang tur på lørdag: tilsammen 7 timers effektiv gange. Stort sett i friskt tempo også, og jeg er i mye bedre form enn jeg trodde! Lenge siden jeg har følt meg så "på hugget" på fjelltur, så takk til lavkarbo for 12 kg mindre å dra på, og en forbrenning som gjør at jeg ikke går tom :D Jeg valgte meg en løype som ikke gikk på toppen (1755 moh), der oppe var det snøstorm...

Jeg kjenner det godt i beina i dag! Jeg har booket trening til i morgen kveld, så jeg er spent på hvor mye smerte det kommer til  forårsake ;) Ukas treningsplan: 2 dager functional moves, 3 dager sykling til jobben, og en eller annen familietur til helga. Gleder meg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar